Сторінки

понеділок, 30 травня 2016 р.

Цуцванг полковника

Нарешті я отримав текст скарги! Нагадаю, що після лекцій у Ліцеї Героїв Крут я написав доповідну керівництву освіти області про те, що політичні погляди, які висловили офіцери та вихователі Ліцею під час моєї лекції, є неприпустимими як у навчальному процесі на курсах підвищення кваліфікації, так і у повсякденному виховному процесі у навчальному закладі. Також я вказав, що вважаю стан з національно-патріотичним вихованням у Ліцеї є незадовільний з огляду на відсутність педагогічної освіти та низький рівень патріотизму, який виявили слухачі під час лекцій з даної тематики. Такий стан справ шкодить формуванню у випускників Ліцею високого рівня національної свідомості та патріотичних почуттів, так я вважаю. Причому нічого не кажу про військові навички чи рівень бойової підготовки офіцерів в запасі.
Дурню в цьому пасквілі коментувати не буду, вже навіть сміятись не хочеться з убогих. Але потішило те, що сам полковник Салюк ВИЗНАЄ, що його син-сбушник (не якісь там простий польовий командир) та інші ветрани АТО, яких він вказав, воювали не в АТО, а НА ВІЙНІ З РОСІЙСЬКИМ АГРЕСОРОМ. Бо всі офіцери на лекції заперечили, що це війна. А на іншу брехню, я відповім у суді. Хочу взяти з нього 1 гривню за нанесення персональної шкоди діловій репутації, друзі переконують взяти значно більше. Зараз у роздумах. Може взяти 25 тисяч, як дає Садовий успішним вчителям? Бо такі недолугі скарги і прочитана мною характеристика з місця роботи у відповідь на скаргу (не даремно, виявляється,  їм український хліб)  - це визнання мене успішним. Вся адміністрація та керівництво стоять за мене. А моє пояснення вже відправлено до міського керівництва. Його подаю також тут. До речі, в СБУ почалась певна мишача вовтузня щодо мене. Сказали, у тебе ж зброя в гімназії. Шановні, себеушники, хто до нас у гімназію з гі...ном прийде, сам від гі...на загине! Для п. Салюка, тут дослівно написано "з ГІБОНОМ прийде, від ГІБОНА загине". :) Жодної лайки!

Текст мого пояснення:
В.о.начальнику управління освіти
департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
п. З. Довганик

Заступника директора Класичної гімназії
при ЛНУ ім. Івана Франка
Хараху Сергія Олександровича

Пояснення
На початку квітня 2016 року я отримав телефонний дзвінок, де незнайомий жіночий голос запропонував провести заняття з патріотичної тематики в Ліцеї Героїв Крут. Я погодився з умовою, що це буде середа, коли у мене за місцем роботи немає уроків. В розмові я взнав, що мене рекомендував мій знайомий, який працює в ЛОППО, п. В.Полулях, адже занять я проводжу на громадських засадах багато і повинен знати, звідки про мою діяльність дізнались. Мені перед визначеною датою ніхто не потелефонував і не пояснив мені ні кількості ні специфіки аудиторії. І я сам увечері напередодні зателефонував на цей номер і з’ясував, що це будуть старші офіцери – вихователі Ліцею. На визначену годину я прибув на КП Ліцею, але мене не пустили. Я сказав, що мав сьогодні проводити заняття. Оскільки я збирався йти, то черговий потелефонував і завів мене до аудиторії навіть не перевіривши документів, не маючи затвердженого списку з моїм іменем. Це ще раз ствердило мене у думці, що я прийшов як волонтер. Тому я читав лекцію та представив діяльність громадського формування «Народна Самооборона Львівщини» та Центру військово-патріотичного виховання Самооборони «Галичина» як волонтер. Коли завершились обидва заняття, до мене підійшов працівник Ліцею у цивільному та дав на підпис залікові книжки ЛОІППО. Я сказав, що я не уповноважений нічого підписувати, адже тут як волонтер. Тоді я ж і дізнався, що це курси для працівників Ліцею. Вже після написання мною доповідної керівництву обласної освіти і тиску начальника Ліцею п. Салюка на працівників ЛОІППО, мені подзвонив В.Полулях і повідомив, що мене позбавляють лекцій і що це рішення жінки, яка мене запросила до Ліцею, В. Матящук, яка там працювала колись і є зараз завкафедрою у ЛОІППО.
Полковники загнали себе у цуцванг. Мої вітання!

У зв’язку з викладеним я не розумію причин давати пояснення по суті скарги органам управління освітою, оскільки ніхто: ні управління освіти Департаменту гуманітарної політики ЛМР, ні відділ освіти Франківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики, ні керівник Класичної гімназії не уповноважував і не скеровував проводити заняття у Ліцеї Героїв Крут. Тому я їх проводив як волонтер. Окрім того, всі факти, викладені у скарзі є або вирвані з контексту, або є перекрученням та брехнею. А інформацію в скарзі автор взяв не з офіційного сайту з місця моєї роботи, а з мого приватного блогу.


30 травня 2016 р.                           підпис

середа, 18 травня 2016 р.

Іноземні інструктори про українську армію

 Центр Самооборони "Галичина" починає нову рубрику "Експерти про українську армію". Думки людей зі свіжим поглядом є дуже важливими, особливо якщо це спеціалісти і працюють у напрямку покращення обороноздатності української держави. У цій статті експерт називає найбільшу проблему українського війська - опір старої офіцерської "гвардії" і пострадянської системи загалом  
Цві Аріелі - інструктор-волонтер 1-ї бригади швидкого реагування Нацгвардії України, яка формується за натовським зразком. Служив, як і більшість ізраїльтян, в Армії оборони Ізраїлю, а також в антитерористичному підрозділі. У першій частині інтерв'ю Цві розповів про бригаду, яка може стати прообразом нової української армії.
- Цві, що вас найбільше вразило в українській армії?
- В Україні по суті армії не було. Її тримали тільки тому, що в державі потрібна армія. Наскільки можна було, її нищили. Мені розповідали, що люди з сіл йшли в армію тільки тому, що краще служити, ніж бути безробітним або їздити на роботу в місто.
Були величезні проблеми з екіпіровкою. В одному підрозділі, де я проводив курс тактичної підготовки, бійцям видавали каски 1948 року... Вразили побутові умови, а також підмітання лісу від соснових голок. У країні, де йде війна, строковики прибирають ліс від голок! Безумовно, мінімальні госпроботи робити потрібно, але тут вони повністю зайняли місце бойової підготовки.
- За два роки ви побачили зміни в кращу сторону?
Стандарт цивілізованих країн - сини керівників цих держав служать у армії
- Я був у багатьох підрозділах протягом останнього часу. Не можу сказати про якісь принципові зміни. Бронежилетів більше, стали давати нормальні каски, виділяти більше грошей, але це не є принциповими змінами. Більше не означає краще.
- Кажуть, що швидкий перехід на натовські стандарти неможливий, тому перші і принципові етапи реформ триватимуть до 2020 року ...
- Справа не в часі, а в принципових кроках. Є багато речей, які потрібно поміняти. Наприклад, налагодити зв'язок між підрозділами. В Ізраїлі застосовується система хмарної розвідки, коли вся інформація стікається до командира, навіть те, що дізнавалося зовсім іншим підрозділом. Якщо зараз не почати проводити реформи, змінювати конкретні речі - зв'язок, військову освіту, посилювати роль сержантів, давати офіцерам справжні, а не фейкові знання (коли вони раз у півроку стріляють на полігоні) і т. п., нічого не зміниться.
Система не здатна сама себе реформувати. Люди самі не підуть з теплих місць. Тому війна може тривати ще як завгодно довго. В Африці є країни, які воюють дві тисячі років. Євреї дві тисячі років, образно кажучи, грали на скрипці і вчили Талмуд, а останні років 70 воюють.
Два роки війни дозволяють оцінити професіоналізм і патріотизм усіх учасників подій. Необхідна система «військового ліфта», яка підніме наверх молодих і здібних офіцерів і проконтролює, щоб ті, хто засів у годівниці, не поховали їх починання.
Заняття з військовим експертом
Для цього критично важливо не втрачати час, а вже зараз переводити силові структури на стандарти НАТО і кращих зарубіжних армій (І-а бригада швидкого реагування у складі Нацгвардії – явне тому підтвердження), а також впровадити в армію крім інститутів політичного контролю інститути громадського контролю з реальними повноваженнями .
Багато управлінців повинно піти. Це логічно і природно, що займати посаду керівника бойовим підрозділом повинна людина, яка особисто брала участь в бойових операціях. Участь в АТО - один з пунктів в резюме, який зобов'язаний бути за замовчуванням. В Ізраїлі та інших ефективних арміях військові, які не воювали, можуть займати посади тільки в небойових військах. Сита людина з цивільного життя не може зрозуміти бійця, який сидить в бліндажі, недоїдає, піддається масованим артилерійським обстрілам. Це дуже важка робота.
- Які принципові зміни потрібно зробити у військовій сфері, щоб перемогти в цій війні?
- Якщо хочемо виграти цю війну, ми повинні розуміти, що російська армія (незважаючи на те, що побудована за радянським, трохи модернізованим, типом) - це потужна армія. Українська армія, скільки б у неї ні вливали коштів, буде маленькою радянською армією. Маленька радянська армія з великою радянською армією змагатися не може! Тому якщо ми хочемо перемогти або досягти якогось паритету, нам потрібно створити маленьку сучасну ефективну армію.
Корупція - найбільша проблема, якщо її не вдається перемогти, то необхідно хоча б максимально зменшити. Війна йде два роки, а відкати є досі! Закупівлі для армії проходять під відкат, ці гроші йдуть в кишені. Не можна з цим погоджуватися! Ці речі потрібно контролювати. Не треба говорити про обмежений бюджет якщо його частина йде наліво. На ці гроші можна купити кілька бронетранспортерів, тепловізорів і т. П., Може, це врятує хоч одне життя або вбереже від інвалідності. Тому контроль корупції - найперше, що потрібно робити.
Друга річ - це професіоналізм. Підрозділи управляються за радянською системою. Вона неефективна. Сьогодні в українському батальйоні штаб практично не грає ніякої ролі. Штаб є просто засобом передачі наказу. Однак є мільйон умов, про які вище ніхто не знає. У натовської і ізраїльської системах (вони на 90% ідентичні) в штабі є великі відділення, які займаються складанням інформації, формуванням загальної картини, наданням командиру декількох варіантів дій.
Командир не повинен сам приймати рішення, не маючи для цього ніяких інструментів. В Ізраїлі командир бригади ніколи не скаже командиру роти, як виконувати те чи інше завдання. Він каже, яких результатів потрібно досягти. Наприклад, є завдання - провести рейд, знищити лабораторії з виробництва вибухових речовин і зловити такого-то терориста. Командир роти сидить зі штабом, опрацьовує інформацію, після цього формує наказ.
В українській армії наказ просто спускається згори. Тому операції часто провальними. Наприклад, операція в донецькому аеропорту, де техніка або не вийшла, або вийшла і зламалася. Здавалося б, що, не можна перевірити техніку ?! Ось як було насправді. Зверху запитали: у вас стільки-то бронетранспортерів? У відповідь - так точно! Коли дають завдання і запитують, чи все нормально, у відповідь чують: «Звичайно, нормально!». Люди бояться сказати, що є проблеми.
Є ще одна проблема. Дуже багато офіцерів вищої ланки - полковників, генералів - замість того, щоб налаштувати роботу так, щоб нижчі командири працювали ефективно, особисто намагаються проконтролювати найнижча ланка. По суті виконуючи роль сержанта. Тобто те, що може зробити лейтенант або сержант, в Україні часто робить полковник або генерал. Така система управління абсурдна і неефективна.
В Україні немає роботи з діаспорою. У Канаді, США, Іспанії багато українців. Мені хотілося б бачити 10-20 інструкторів з української діаспори, які викладали б тут рік-два, а не пару тижнів, як часто відбувається. У 60-70-ті роки, коли в Ізраїлі йшла повномасштабна війна, в країні приземлялися десятки літаків з усього світу, набитих євреями. Діаспора збирала мільйони доларів. Якби не діаспора, Ізраїлю не було б.
Звичайно, українці за кордоном допомагають своїй країні, але ця допомога неадекватна тим викликам і тій кількості людей, які є в діаспорі. Держава повинна створити програми, наприклад, «Спробуй себе в українській армії». Такі програми існують в Ізраїлі. Зі мною на курсі молодого бійця у взводі було п'ять-шість чоловік з Австралії, Південної Африки, США. Будь-єврей, не маючи ізраїльського громадянства, може служити в ізраїльській армії.
- Мені здається, є ще один важливий фактор. Країна повинна любити і цінувати своїх захисників. Свого часу мене вразила історія ізраїльського солдата Гілада Шаліта. Заради полоненого капрала ізраїльське суспільство пішло на «угоду століття» - були відпущені 1027 терористів, в тому числі з кров'ю на руках, що сиділи за звинуваченням у вбивстві ізраїльтян. Кожен ізраїльський солдат впевнений, що в разі його полону, поранення або смерті держава Ізраїль зробить все можливе і неможливе, щоб повернути його додому. Це дуже добре мотивує людей захищати свою країну.
- Дійсно, кожен солдат знає точно, що за ним прийдуть. Якщо не прийдуть, то обміняють. Якщо не обміняють, то, по крайней мере, його будуть шукати. Живим або мертвим, але його витягнуть. Так, це безумовно позитивне явище, але є і свої мінуси. Чим воно позитивно? Тим, що ізраїльська армія дуже сильна, її ефективність разюча. Є ізраїльські розробки, які закуповує Америка.
Свого часу араби придумали нову тактику - тероризм. Вбивство цивільних всередині країни, в тому числі за допомогою терористів-самогубців. Це мало ефект на ізраїльське суспільство, яке дуже чутливо до втрат. Якщо ми вийдемо на вулицю і запитаємо українців, скільки загинуло сьогодні в АТО, що не багато хто відповість. В Ізраїлі загибель від теракту 10 осіб на кшталт ефекту бомби, що розірвалася - може змусити уряд розпочати війну або вжити серйозних заходів.
Товариства з низькою чутливістю до втрат - це і слабкість, і сила. Вони можуть дозволити собі великі жертви. Для нас втрати - це удар, для них - ні. Коли в Ізраїлі починається війна, генерали через кілька днів говорять: вистачить, завтра знову будуть обурення в суспільстві. До того ж, у нас є різні засоби захисту - залізний купол, системи ППО, починають встановлювати спеціальні покриття на будинку, завдяки яким будівлі залишаються цілими практично при будь-якому вибуху (по крайней мере, від того, що є у арабів, наприклад, «градів »,« смерчів »). Тобто різні технології, які дозволяють не воювати до переможного кінця. Берегти кожної людини. Це призводить до того, що під час військових операцій не досягаються їх цілі. Ми йдемо звідти раніше, ніж могли б знищити всю інфраструктуру терору.
Ізраїль не тільки веде переговори з терористами, але і відпускає їх. Виходить, що це спонукає багатьох до дії. Отримавши довічне ув'язнення, терорист потрапляє в ізраїльську в'язницю. Це тусовка, де він сидить зі своїми друзями-терористами. Там відмінні умови. У них є телевізор, зв'язок із зовнішнім світом, вони можуть абсолютно безкоштовно отримати заочно престижне ізраїльське освіту. Тобто я платив гроші, а вони здобувають освіту безкоштовно, скоївши вбивство. Потім такого терориста можуть обміняти на заручника.
- На вашу думку, чи може тероризм прийти в Україну?
- Поки йде гібридна війна. Чесно кажучи, думав, що після Іловайська прийде тероризм. Це була непродумана операція, але успішна - українська армія почала швидко видавлювати всіх бомжів з автоматами. Якби Україна тоді довела справу до кінця, у ворога був би варіант піти всередину, почати зсередини диверсійно-підривну діяльність. Тоді Україні ніхто не дав цього зробити - Росія ввела свої регулярні частини. Тому тероризму не відбулося. Поки ворог там, відчуває себе нормально, домігся своїх політичних цілей, у нього немає ніякого сенсу йти всередину країни. Однак тероризм може бути. Не тільки з боку росіян, але і від радикальних сил. Тому потрібно створювати свої системи безпеки.
- Читала, що на стіні в канцелярії глави генштабу Армії оборони Ізраїлю великими літерами написано: «Кожна єврейська мати повинна знати, що віддала долю сина в руки гідних командирів». В українській армії є гідні командири?
- В Ізраїлі командир, на відміну від більшості армій, завжди йде першим. В Америці командир йде трохи ззаду, щоб він міг прийняти рішення. В Ізраїлі йде першим по морально-етичних міркувань - ти не можеш послати солдата в бій. Ти повинен його вести.
В Україні є гідні командири. Вони сформувалися на війні. В основному з людей або мобілізованих, або добровольців, або контрактників. Наш командир бригади швидкого реагування - суперпрофесіонал, служив в «Альфі», «Омезі», був в Іраку, пройшов АТО.
В Україні поки немає культури армії. Військова справа в Ізраїлі стало важливим і престижним для суспільства. У кожному бойовому підрозділі ізраїльської армії є свої традиції. Наприклад, багато хто хоче потрапити в бригаду «Голані», в якій я служив. Вона існує з дня створення держави Ізраїль, тобто з 1948 року. На відміну від інших, її жодного разу не розпускали. Бригада має найбільшу кількість традицій, вона сама професійна, тому служити там дуже престижно. Є підрозділи спеціального призначення, які провели велику кількість операцій. Ще зі шкільної лави діти дізнаються про ці бригадах. І коли приходить час призову, точно знають, куди хочуть йти. Більшість намагаються використовувати армію по максимуму: або показати себе в бойових військах, або отримати якусь спеціальність.
В українській армії створити такі традиції ще належить. У нашій бригаді швидкого реагування з'явився смішний звичай - взимку ми не палимо в офіцерській наметі. Історія така. У офіцерської наметі було три людини, і ділити ніч на трьох, щоб топити, важко. Легше лягти в спальнику (сміється). І це стало нормою.
Ще одна традиція - ставити питання, а також заборона на «ніяк немає».
На базі бригади ми створили також дитячий табір. Сумські кадети і спортивна школа з Херсона провели у нас три дні. 30 осіб побували на справжньому полігоні. Каталися на БТРах і спостерігали за танками. Займалися топографією і вчилися поводитися зі зброєю. Вони бачили, як справжні бійці тренуються. Для них це було «вау»! Сподіваюся, що це теж стане традицією для молодого покоління.
- Українці люблять лаяти владу. Чи вважаєте ви, що влада - це віддзеркалення суспільства? Які відмінності українського суспільства від ізраїльського? Чому нашим співгромадянам варто повчитися у ізраїльтян?
- Вважаю, що влада - це зріз суспільства. Мене вразила велика кількість людей, яким наплювати, і людей, які не вміють думати. В українському суспільстві мало участі. В Ізраїлі кожен щось робить для інших. Наприклад, там, де я живу, у однієї людини є фонд ліків. Він збирає гроші і забезпечує потребують дорогими препаратами. Інший забезпечує людей в небезпечній зоні бронежилетами. У кого-то фонд дитячих ліжечок, щоб допомогти молодим сім'ям, у яких недостатньо грошей. У кого-то фонд весільних суконь. Це все власна ініціатива людей, сімей. Людям треба більше хвилюватися один за одного. Кожен повинен себе запитати: «Чи роблю я щось для суспільства?».
Ми добре знаємо сусідів зліва і справа. У нас неможлива ситуація, коли людина буде курити в під'їзді і йому плювати на інших. Саме тому Росії було легко обдурити людей зі Сходу. Потрібно створювати освітні ініціативи.
В Ізраїлі за період служби в армії я не бачив жодного п'яного. Якщо солдата побачать напідпитку, його викинуть з бойових частин. Швидше за все, ще й посадять у в'язницю.
- На жаль, в Україні це велика проблема. З'явилося навіть таке математичне рівняння: 500 = 200 + 300. Тобто 500 грам горілки дорівнюють одному двохсот і одному трьохсот. Як боротися з пияцтвом на війні?
- Сьогодні немає легальних дієвих інструментів, які на даному етапі працюють. Тому вдаються до різних методів боротьби з пияцтвом, наприклад, яма. Напевно, потрібна сильна військова поліція як засіб протидії пияцтву. У кожній частині військовий поліцейський патруль. Якщо не створити професійну армію, то такі речі будуть продовжуватися. У нашій бригаді повністю сухий закон.
- Наскільки велика ймовірність того, що вкладені вами ідеї в новому підрозділі «заразять» всю решту армію і вона стане змінюватися?

- Імовірність дуже велика. Якщо нам вдасться створити цілу бригаду, то це буде величезна кількість людей, не тільки отримали необхідні знання, а й мислячих інакше. Вони зможуть розійтися по іншим підрозділам і структурам. Чи підуть нагору, в главк, на рівень бригади, батальйону ... І поміняють всю систему.

понеділок, 16 травня 2016 р.

Звернення до Міністра оборони України

Центр військово-патроітичного виховання Самооборони "Галичина" готується до сезону літніх вишколів та таборувань. Важливою частиною є заняття з військової історії України та українського війська. І вже втретє ми змушені були звернутись на найважливішій сайт українського війська, офіцерів, інструкторів, військових істориків, аналітиків, журналістів, простих патріотів та вчителів Захисту Вітчизни, звернутись на цю його сторінку  http://www.mil.gov.ua/ministry/istoriya.html! От коли мені у черговий раз скажуть, що у війську та у військовій освіті все добре з військово-патріотичною роботою, я пошлю такого "експерта" ... на цю електронну адресу. Так народилось і було сьогодні скероване до Міністерства оборони наступне звернення.



вівторок, 10 травня 2016 р.

Дві новини Центру Самооборона "Галичина"

Навчання Самооброни на практиці. Огляд автомобіля на блокпості.
Так треба вчити і ліцеїстів військових ліцеїв.
Сьогодні в Центрі Самооборони "Галичина" дві новини - одна типу хороша, і друга просто прикольно-сумна. Почнемо з першої. Сьогодні після 9 травня!!! найбільше читають наші
матеріали та цікавляться як ми плануємо перемагати ворога - самі вороги! ВПЕРШЕ статистика переглядів нашого Центру показує, що майже всі адресати сидять в росії! Це добре, читають - значить бояться, а якщо бояться - отже поважають. Це звісно лише жарт. А, насправді, коли таке відбувається, це показує,що ми стоїмо на вірному шляху!
Тепер про другу подію. Пан полковник директор військового Ліцею Героїв Крут почав проти мене операцію під кодовою назвою "Покарай рядового Райана або полковники вийшли на тропу війни". Давайте посміємось разом. Отже існує усне розпорядження не давати мені лекції в Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти вчителів (ЛОППО). Його дала завкафедри, до якої "прикріплена" тема "військово-патріотична робота та предмет Захист Вітчизни". Отож завтрашня лекція керівника Ценрту Самооборони "Галичина" і наступні скасовані для слухачів курсів підвищення кваліфікації. Але ж без вагомих підстав якось не по-людські. Вирішили зробити по-людські - запросили мене в ЛОІППО на зустріч. Заходжу в аудиторію, а мене вже чекають троє - завкафедри, один політичний діяч керівник партії Балоги "Єдиний Центр" (далі "пан Балога") у Львові і людина, яка запросила мене читати лекції і взяла відповідальність після пробного майстер-класу на моїх же курсах, які я проходив і попросив провести щось для більш ефективної роботи. Отже виступає завкафедри (я не вірю вухам!): "Що ви робите, якщо у вас у школі у вчителя конфлікт з учнями?" Я відповів про процедуру у Класичній гімназії, хоча такого не пам'ятаю в своїй практиці - КОНФЛІКТУ! Я і не знав, що у мене виник конфлікт. Просто ми з різних планет - я з української модерної, вони - з радянської воєнної. Ну, хіба філософський конфлікт світоглядів. Тут запитую: "А можна взнати, що це за зібрання, який його юридичний статус?". І тут почались цирки: "Ви маєте діяти від імені професійної спільноти освітян-працівників ЛОІППО, ви - член системи (як почав прозрівати - офігіти - СИСТЕМИ!), ви порушили професійну етику, ви дискредитували... УВАГА! ... ЛОІППО (я ледь не заржав, вибачте за сленг, бо "пан Балога"  - український філолог за освітою і уважно знаходив граматичні і лексичні помилки в моїх постах :) ) Т.б. мій блог дискредитує ЛОІППО! Це ще не апофеоз. Завкафедри - давній колега ображеного полковника Ліцею (сама сказала). І тут пішов такий текст (барабанний дріб!): "Ви чому готуєте лекцію зранку за кавою, це НЕПРОФЕСІЙНО! Як ви могли, поясніть, йти на лекцію неготовим!" А-а-а! Ось вона помста Цукерберга і його фейсбуку! Я розказую, у мене, вибачте, цій лекції вже майже рік, я її читаю регулярно. І лише від вас взнав напередодні увечері, яка у мене буде аудиторія, бо ви не сказали пару тижнів до того це мені, коли запрошували і питались, чи можу я прочитати лекцію в Ліцеї, я погодився, але ви не сказали кому. І  я засумнівався, що це будуть ліцеїсти. Тому я каюсь, переглядав за кавою о 7.00 СВОЮ лекцію на предмет: "Чи зрозуміють її полкани, чи просто про життя побалакати?" До речі і цей пост я пишу за чайком українського виробника, з цукром українського виробника і ... прокол  - лимон імпортний (замиготів індикатор докорів сумління!).
Я тут згадав лише одне ім'я - Цукерберг, бо ви мене переконали, що "своїх не здають" і я  типу "кляузник" Хоча ви заперечили мені, сказали, що кляузи не підписують. А уточнив, що не пишу анонімки, я підписую кляузи. Тому я просто пишу з розумною долею секретності. Бо скажете знову - неетично писати правду.
 І тут вийшов на авансцену "пан Балога". Він захистив (як міг) добре ім'я Ліцею. Назвав мене нетактовним та порушником професійної етики (НЕ СТУКАЙ І НЕ СТУКАЄМ БУДЕШ (откровення від Балоги 6.16)) Але тут раптом сказав таке: "Я міг би довести, що ви не патріот (УВАГА!!!) за вашими помилками та суржиком у тексті ваших постів, але я того робити не буду". От майстер психологічних трюків в дискусії! Типу я не скажу, що ти дебіл, але міг би це зробити! Тому я далі переходжу на російську. Неуважаемый мной господин, я вас знаю очень давно. И не с лучшей стороны. Сможете ли вы доказать посредством примитивной логики, что русскоязычные бойцы "Азова", "Айдара", "Донбаса", "Днепра", которые воюют еще сейчас или у же лежат в сырой земле не были патриотами? Если есть такие исключения, ваша логика полный бред! Теперь докажите мне за мой русский текст, что я - агент ФСБ или просто русский патриот! Уже одни мои знакомые по моей фамилии деда-адыга обломались че-то доказывать. Давай дасвидания! (Тут дві помилки!)
І у підсумку, мені "пан Балога" за мої "правопорушення" виписав рецепт (може якісь магнітні бурі чи тиск у сивих людей скаче?!), слухайте і не кажіть, що не чули: "Вам треба поїхати подивитись просто на військо-
Ось так би я хотів вчити ліцеїстів - заходити в приміщення з бойовиками,
зачищати сходові клітки, прикривати побратима та ін.
ві ліцеї (далі іде їх весь список), хоча вас на КП можуть не пустити. І ви побачите весь патріотизм!" Я так зрозумів він увесь на стінах стендами. Я спитався: "Це типу екскурсія якась безкоштовна? А можна не їхати?" І ось такий уривочок з "Собачого серця"  https://www.youtube.com/watch?v=goRyvCyikNw
Режим і система впирається як може. Але нам своє робити! Слава Україні!

пʼятниця, 6 травня 2016 р.

Коли полковники нам друзі!

Вчора один полковник - начальник Ліцею героїв Крут, за інформацією, яка до мене дійшла, був незадоволений моєю критикою та жорсткими словами про офіцерів колишнього СРСР та попередньої епохи - епохи дружби з путінською Росією. І вчора ж мені спрезентували журнал Центру воєнної політики та політики безпеки "Оборонний вісник" (Сайт Центру) Тут є новинка від редакції Центру - тематична вкладка до журналу "Захист Вітчизни". Ну, мені як вчителю-розробнику методичних матеріалів було цікаво почитати вкладку, про яку мені вже розповідав Сергій Крилов - керівник інноваційного проекту "Викладаємо Захист Вітчизни по-новому" (до речі так називався збірник методичних матеріалів, який видав Центр Самооборони "Галичина" та Класична гімназія при ЛНУ ім. І.Франка у серпні 2015 року та презентували один примірник пану Міністру освіти і науки С. Квіту особисто). І тут я бачу статтю і П.Хобзея, і С.Крилова і Героя України Ігоря Гордійчука - "Сумрака", який керує вже Київським ліцеєм ім. Богуна. І раптом починаю читати свої речення, цілі абзаци з блогу нашого Центру! Дивлюсь, а автор - полковник зам.начальника Ліцею ім. Богуна Мотика С.М. написав цю статтю під назвою "Смуга подолання перешкод". Я втішений з того, що наші місцеві полковники ображаються на мене, а київські банально беруть і щось роблять - смугу перешкод придумали, здогадались взяти майже пів-тексту для публікації у фаховому журналі. І, що особливо цікаво, не вказати реальних авторів, у яких "позичили" деякі ідеї та текст. Я вкажу авторів - С.Хараху та А.Левкун - вчителі Класичної гімназії та члени Центру Самооборони "Галичина". Зазначаю, ПРЕТЕНЗІЙ ДО ОФІЦЕРА НЕ МАЄМО, бо ми в команді освітян і робимо одну справу. Для нас - це свого роду оцінка, а полковник - молодець, що шукає і знаходить шляхи, як навчати майбутніх командирів. Бо на фото в статті видно, що підходять у Ліцеї до навчального процесу креативно - і лук є на етапі смуги перешкод, і ножі кидають, і з пневматики стріляють, і бурелом долають. Так тримати! Але авторів пишіть або посилання на сайт. Це буде по-чесному! :)
  

понеділок, 2 травня 2016 р.

Вітаємо з Великоднем!

Центр Самооборони "Галичина" вітає всіх патріотів з святом Воскресіння Господнього! Христос воскрес! А ця листівка скаже все інше. Фото звідси