Сторінки

середа, 16 березня 2016 р.

Нова концепція безпеки і оборони.

Сьогодні Президент України Порошенко ввів у дію рішення РНБО щодо безпеки і оборони Указом №92/2016. Документ фаховий і написаний не під диктовку ФСБ відразу видно. Бо попередні таке враження писались у Кремлі. Отже аналіз цих моментів Концепції, які цікавлять у першу чергу Центр військово-патріотичного виховання Самооборони «Галичина».
Основним стратегічним напрямом реалізації органами виконавчої влади державної політики у сфері національної безпеки і оборони, як вказано у документі, залишається забезпечення готовності сектору безпеки і оборони, економіки та суспільства до відбиття збройної агресії проти України, інформаційної агресії, у тому числі в кіберпросторі, а також набуття спроможностей у сфері стратегічних комунікацій. Серед усіх завдань останнім вказаний цей пункт: «розвиток системи військово-патріотичного виховання, запровадження програм військової підготовки і цивільного захисту в загальноосвітніх, середньо-спеціальних навчальних закладах». Ну і це добре! Хоча Майдан і оборону східних рубежів тоді, коли силові структури України були знищені або в знаходились у комі, організували саме ті, хто мав у собі ті підвалини громадянського духу, що закладаються військово-патріотичним і національним вихованням. Всі ж знають, що робили професійні військові та силовики, які не були патріотами. В кращому випадку тупо НІЧОГО!
Для Самооборони та всіх громадян цікавим є оцей пункт. Дуже вірний пункт! Але… який не виконають, бо влада продовжує боятись УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД! Які схрони та закладки! Але читаємо про це: «…створення законспірованих закладок озброєння, боєприпасів, матеріально-технічних засобів, запасів води, продовольчих продуктів, пально-мастильних матеріалів та інших ресурсів для організації партизанського руху (руху опору) на випадок окупації території (частини території) України.»
Цікавим є й цей пункт: «…підвищення престижу військової служби та соціального статусу військовослужбовців та працівників правоохоронних органів у суспільстві шляхом проведення виваженої інформаційної політики, вдосконалення системи взаємодії з інститутами громадянського суспільства; удосконалення форм і методів військово-патріотичної, культурно-виховної та просвітницької роботи серед військовослужбовців та працівників правоохоронних органів, протидії деструктивному інформаційному впливу». Я нещодавно був у одній частині Нацгвардії. Так солдати розказували, що у них для читання ще лежать журнали кінця 2013 року, де «Беркут» прославляється, а майданівці – терористи та зрадники. Хоча є і свіжі журнальчики. Мене цікавить яка ж така система існує «взаємодії з інститутами громадянського суспільства»? Працюючи вчителем Захисту Вітчизни» я СИСТЕМИ не бачу. Її тупо немає. Може мені заперечать методисти управління освіти, що вона є. Але вона як у фільмі про армію росії "ДМБ" (2000 р.) – «Ти бачиш ховраха? – Ні. – І я не бачу, але він Є!». Так і системи я не бачу. Бо всі екскурсії в Академію сухопутних військ і приходи пузатих і не пузатих офіцерів на наради вчителів ЗВ – це не система! Це ставити галочки за радянським принципом – виконано! От тут ще тупо залишки радянської системи, що б не отримати догану від керівництва.  Яка система, коли немає вже два роки навчальної зброї у школах і НІХТО в цій грьобаній «системі» не знає, коли буде. Я вже насміхаюсь з усіх керівників, питаючись, коли ж буде зброя в школах. «Система» не бачить, що я з неї прикалуюсь. Як виконати концепцію в темі про престиж служби, коли в школах на пальцях приходиться 80% вчителів ЗВ пояснювати, що військовим бути – це круто? Яка система, коли Радянська армія – це герої, а калаш – найкраща зброя! І це у підручнику 2011 року. Бо нового підручника – НЕМАЄ і не буде. Оце я бачу систему… саботажу рішень Президента, рішень Майдану та патріотичних сил українського суспільства.
Згадали і нас – громадських активістів: «Роль та місце суспільства в питаннях розвитку сектору безпеки і оборони України Пріоритетом у цьому напрямку є необхідність врахування на етапі планування розвитку складових сектору безпеки і оборони та в ході реалізації відповідних планів факторів, що впливають на стан і тенденції розвитку суспільства, максимальне використання духовного та інтелектуального потенціалу суспільства і його людських ресурсів для забезпечення безпеки і оборони держави: 1) створення правових, організаційних і фінансово-матеріальних умов для залучення громадських організацій та громадян до процесу формування і реалізації державної політики з питань безпеки і оборони, зокрема, шляхом: консультацій із громадськістю, громадських слухань та інших форм, активізації діяльності громадських рад при міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади; матеріальної підтримки та заохочення проведення громадськими організаціями та громадянами досліджень з питань безпеки і оборони України з урахуванням чинного законодавства; проведення громадської експертизи проектів законів, урядових рішень, концепцій, стратегій та державних програм з питань безпеки і оборони; 2) створення умов для ефективного громадського контролю за діяльністю складових сектора безпеки і оборони України шляхом: розширення формату та механізмів інформування громадськості про їх діяльність та виконання покладених на них завдань; посилення відповідальності керівників відповідних складових сектора безпеки і оборони за своєчасне реагування на звернення громадських організацій та громадян, повідомлення засобів масової інформації про неналежне виконання ними своїх завдань та про факти порушень прав військовослужбовців, працівників правоохоронних органів та членів їхніх сімей; 3) сприяння участі громадських організацій у підвищенні готовності складових сектора безпеки і оборони до виконання визначених їм завдань шляхом: оптимального використання інтелектуального потенціалу нації, людського фактора держави їх мобілізацію для протидії внутрішнім і зовнішнім загрозам; консолідації різних громадських ініціатив та рухів у підтримці глобальної стратегії з протидії тероризму, створення багатофункціональної системи антитерористичних дій і мінімізації терористичних загроз; створення системи суспільної (неурядової) протидії тероризму, яка доповнюватиме державну систему; 38 створення умов для залучення громадських організацій до військово-патріотичного виховання молоді, підготовки громадян до захисту Батьківщини; формування у громадян активної позиції несприйняття і протидії тероризму в будь-яких його проявах; удосконалення законодавчого забезпечення з питань розвитку волонтерського руху в Україні, підвищення якості надання волонтерської допомоги; формування постійних громадських органів у складових сектора безпеки і оборони та впровадження безпосередньої їх участь в опрацюванні та обговоренні проектів документів, що визначають суспільно значущі напрями розвитку цих складових, зокрема у питаннях покращення їх професіоналізації, соціального, медичного та матеріально-технічного забезпечення, раціонального використання державних ресурсів тощо.»

А чомусь забули про реформу ДТСААФ – старої радянської структури. От останній бюлетень організації "Вісник ТСО України" у 2015 році на перших сторінках містить… герб СРСР! Офігіти можна! А ось вам чим хвалиться львівський керівник обласного підрозділу цього пострадянського монстра: «Матеріально-технічна база наших організацій за останні 5 років значно покращилась. А саме: проведена повна заміна вікон та дверей, зроблені ремонти службових кабінетів, реконструйовані системи теплозабезпечення в адміністративному будинку обласної організації в м. Львові, Стрийським СТК в 2011 році придбано будівлю для проведення навчального процесу з підготовки водіїв у міс
Ось всі "відповідальні" за випуск номеру вісника
ті Сколе. В більшості організацій ТСОУ області проведені ремонти та об
ладнані мультимедійні класи, в значній мірі оновлений автопарк та облаштовані майданчики для початкової їзди. Це стало можливим завдяки ефективному використанню наявних площ, приміщень, автомобільної техніки, трудових ресурсів, правильному і грамотному визначенню вартості послуг. У Львівській області успішно культивуються такі види спорту, як авіаційний ( літаковий, парашутний); автомобільний (фігурне водіння автомобіля); мотоциклетний; авіамодельний; автомодельний (кордові моделі); стрілецький; радіоспорт; спорт з собаками.» Що тут цікавого. Може читачі не знають, яка вартість всіх видів робіт, на які витрачені кошти цих товариств. Ремонт класу в школі (аналог приміщення для занять) виносить у середньому 20 тисяч гривень. Двері, вікна, техніка – також тисяч 10-15. Т.б. загальна сума близько 500 тисяч може набігти легко. Але питання в традиції таких структур – брати відкати. Найкраще це робити з будівельних та ремонтних робіт. З транспорту, який купується, також беруть відкати. Чому я так кажу, бо був колись головним інженером будівельної фірми і сам приховував «за проханнями» відкати у кошторисах робіт. А гроші ж треба вести до Києва вищим керівникам. Тоді ж тендерів не було. Все було через різні корупційні схеми. А так робота ДТСААФ – це в основному курси водіння та суборенди своїх приміщень з чорним налом. Яке там сприяння обороні та безпеці держави? ДЕ ВОНА ДІЛАСЬ ЦЯ ОБОРОНА ТА БЕЗПЕКА у 2014 році? Їй же так «сприяло» це товариство!
Нам своє робити. Добре, що з під пера Президента виходять толкові документи. Було би ще кому їх виконувати...

Немає коментарів:

Дописати коментар