четвер, 25 січня 2018 р.

Міноборони знущається з освіти?

Вже років 10 я борюсь за право ЧЕСНО викладати предмет "Захист Вітчизни" у школі. Це означає, що я відкриваю методичні рекомендаці і тему уроку згідно чинної програми, і я бачу, що МОЖУ його провести, бо у мене є достатньо навчальних засобів, щоб проводити заняття ефективно. Останні 4 роки я зауважив, що вчителі не можуть працювати чесно, бо у них немає ні кабінету ЗВ, ні елементарних засобів навчання. Звісно, що держава ВБИЛА мотивацію працювати чесно. Наш Центр Самооборони "Галичина" був створений саме з цією метою, щоб допомогти державі, підставити їй плече у напрямку реалізації всіх концепцій указів та законів з національно-патріотичного виховання, допомогти вчителям у цій роботі. Але ЖОДНОГО разу я не побачив мінімального кроку у цьому напрямку з боку Міноборони - жодна копійка чи навчальний патрон не надійшов у порожні кабінети Захисту Вітчизни, жодна ініціатива чимось допомогти освіті не надійшла з військомату. Ми самі щось штовхаємо, борсаємось, бюджети міста і області виділяють на певну роботу кошти, збираються наради, пишуться якісь книжки, ми прориваємось на полігони, щоб постріляти з учнями. І ось приходить чергова відповідь з Міноборони. Тішить, що за допризовну підготовку юнаків відповідають військомати, нарешті, а не школи! Я виділив це у листі. Міноборони ГОТОВЕ нам все дати! Але... зберіть підписи трьох Міністерств і Римської курії Ватикану!!! Я у черговий раз запитую тупоголових генералів і Державного секретаря (якої держави, я не можу зрозуміти) О.Дубляна: ХТО МАЄ ВАС ВСІХ ЗІБРАТИ і ви ПІДПИСАЛИ ВСІ папери, щоб ми могли виконувати ВАШУ у першу чергу роботу?! Якщо ви гадаєте, що ми не розуміємо, що це чергова відписка, то ви дійсно тупоголові! Мені вже навіть не смішно, бо у мене макетами завалений кабінет, я їх позичаю іншим вчителям, виготовляю, ремонтую, вожу по вишколах поки ви папери перекладаєте! А іншим вчителям (90%) немає з чим працювати ще з часів 90-х років!  І щоб всі зрозуміли, я відповідально заявляю, що Міноборони ЗЛОЧИННО заважає виконувати державну програму предмету Захист Вітчизни, офіцери відповідних служб Міноборони ЗЛОЧИННО пов'язані з комерційними структурами, які беж жодного дозволу торгують навчальною зброєю зі складів Міноборони, називаючи їх масогабаритними макетами і просто поставивши штамп на звичайний навчальний Калаш. Жодного разу представник військомату не міг дати мені відповіді, чому на такому ж самому калаші у мене є штампік ММГ, а на калаші військомату його немає. Офіцери ТУПО не звертали увагу і не знали, ЩО ТАКЕ буває у природі. І я офіційно заявляю, якщо якийсь чиновник придбає у комерційної структури за великі гроші з бюджету громади, а не отримає з
Міноборони ці довбані калаші, я подам до суду на нього за розтрату бюджетних коштів! Про це я вже попередив певних любителів купляти дерев'яні калаші у міськраді Львова. Я дуже прошу підтримати мої думки та вступити у боротьбу з Міністерством оборони щоб добитись отримання від нього ММГ, а не навчальну зброю. І щоб тупоголові генерали САМІ підняли своє дупи та під'їхали до Гриневич та Авакова і погодили ті папірчики, які дадуть можливість зрушити справу повернення військового майна у школи України, про що я скерував петицію Президенту. Також прошу підтримати цю петицію №22/040994-еп  https://petition.president.gov.ua/petition/40994
     

1 коментар:

  1. спершу повернути класні кімнати визначені технічними будівельними паспортами як кабінети Захисту ВІтчизни у школах і використовувати строго по призначенню

    ВідповістиВидалити