середу, 29 серпня 2018 р.

Вальгала чекає тебе або чому так багато язичництва серед добровольців на війні.

Якось кілька років тому один мій знайомий волхв потелефонував та сказав таке: "Треба зустрітись є одне питання". Ми зустрілись на одному спортивному святі клубу бойових мистецтв і була така собі розмова. На вихідних о 6 ранку на сході сонця його знайомі (як я зрозумів сектанти-рідновірці) мають зібратись, щоб здійснити обряд. І ось частина обряду - це якесь магічно-містичне коло Вогню чи Сонця - вже й не згадаю. А у нього проблема - хтось не може прийти і їм не вистачає людини. Бо інакше обряд не матиме сили! :) І от пропозиція була така - вибір пав на мене, бо людина у колі має бути сильною, а не будь-хто! Я ледь не почав ржати в обличчя волхву. Ну так смердить вербовкою і ще таким грубим способом. Сказав би виручи перед своїми, з мене пиво  - і я би пішов чисто допомогти. Так ні! Він не п'є чи що. А моє самолюбство не зіграло! :) Кажу: "Я, це, на 7 на Службу Божу! Не встигну на два богослужіння..." Цього літа було спекотно у деякі дні і всі ми спостерігали на вулицях українських міст, у Львові та Києві так повно, нашестя "вікінгів". Я так називаю вкритих татухами з рунами, різними готичними чи латинським надписами та специфічними картинками молодих спортивних і не дуже юнаків. Але це ще не все! Це ще прикольні бороди! От дивишся і думаєш - спека, пацани, як вам не парить! А хто думає, що з бородю менше проблем, ніж з жіночим волоссям, той помиляється. Зараз вже є такі перукарня для бородачів - барбершопи (Barbershop)! От у Львові з десяток таких є Список тут! Є серед них і "Вальгала" - на вулиці... Січових Стрільців! Останні перевертаються у гробах, нехай мене пробачають.
Причини появи тих назв та неоязичницької моди має кілька складових. Мене непокоїть агресивна частина таких сект, яка розквітла на фронті, у середовищі спортсменів та серед адептів бойових мистецтв.
У 2016 році на одному з патріотичних фестивалів я був присутній у вишкільному таборі "Азову". Там майбутніх бійців вишикували перед ватрою, і за дисциплінарний провтик наказали юнакам відтискатись. Ніч, велике вогнище, за день накопичилась втома, критичні і аналітичні ділянки кори головного мозку тухнуть, психіку і тіло рятує підкорка мозку. І ось юнаки опускаються на траву біля наметів зі словами "Я люблю!" і піднімаються з криком "АЗОВ!" і так багато разів. Маніпуляції зі свідомістю та вбивання певних символів у мозок! Я пішов звідти і більше не мав і не хочу мати з ними контактів, бо мені як педагогу бридко, коли з молоддю, ба навіть з підлітками, працюють з використанням заборонених психологічних методик ще замінюючи споконвічні цінності "Бог і Україна" на щось інше.
І ось тут стає в нагоді мода. Залучені у ці схеми з різними неоязичницькими культами і красиві та стильні татуювання, легенди та комікси, різні літописи типу "Велесових книг", вогняні фокуси та різьблені сокири Перуна та молоти Тора. І ось на шевронах бійців на фронті з'являються такі картинки:




Перун та його сокира разом з легендами про вікінгів - тема дуже близька неонацизму. Ось що за інфа висить на сайті солідної організації Неонацизм навколо Перуна
Як працює з адептами такі псевдо релігії і чому їх називають тоталітарними. Питання у військовій дисципліні та суворій ієрархії організацій.  Якщо у ЗСУ згідно норм законодавства ти можеш у деяких випадках не виконувати наказ командира, то у таких сектах ВСІ накази мають бути виконані! Як і за часів вікінгів. Психотехніки накачування себе адреналіном перед боєм абсолютно не нагадують молитву з капеланом, але породжують сліпу злобу та агресію. Воїн стає відчайдушно сміливим і готовий на героїчні і не дуже вчинки бездумно.
На фоні боротьби України за об'єднання церков, знищення впливу православної церкви мацковськаво патріархата, нашому противнику вигідна поява таких рухів, де зібрані відчайдушні та треновані бійці, які готові виконати будь-який наказ вождя/командира. Що з цього виходить можна подивитись на відео зі Львова ситуація з "вікінгами" під час похоронної процесії. Ця ситуація призвела до типової поведінки "вікінга" - спеціальне впадання у лють. Але це не зупинило простого АТОвця. І "вікінга" понесли до Вальгали якісь добрі ветерани. Не прилетіли Валькірії! :) Відео "Вікінг" упав в бою.
Отже будемо пильними та на сторожі. Такі провокації стануть лише частішими!

Немає коментарів:

Дописати коментар