пʼятницю, 22 січня 2016 р.

Боротьба за зброю

Фото 1. Лист з військомату
 Вчора відбулась нарада з спеціалістами управління освіти, які повинні підготувати статистику і опис військового "майна", яке колись КГБ відібрало у шкіл. Ця робота почалась у відповідь на лист з військомату на ім'я голови ЛОДА Синютки (фото 1). Моя позиція була така - треба хоча би ОДИН ММГ АК-74 (47 або інші) в школи, де є принаймні металева шафа та грати на вікнах. Але текст листа містив прохання подати кількість згідно норм забезпечення. А цих норм НЕМАЄ! Т.б. "бачиш норми забезпечення! - Ні. - І я не бачу! А вони Є!"  Справа у тому, що є уроки, де зброя має бути обов'язково, бо як ти здаси норматив з розбирання-збирання АК, як навчиш споряджати магазин, якщо немає ні його ні набоїв? Я не кажу про тактичну та стройову підготовку. Нормативна база спеціально з цього предмету залишалась радянського зразку, тому зараз ніде не подана. Але ось з медико-санітарної підготовки весь опис майна та нормативна кількість є! Укотре пересвідчуюсь, що система радянської бюрократії помножена на чітку роботу саботажу старої проросійської номенклатури створює перешкоди для ЧЕСНОЇ гри і для створення нації, яка може себе захистити. Ну як пояснити вчителю, який отримав у мене навчальну зброю, як діяти якщо його запитають в транспорті чи на вулиці, де він взяв Калаш. Як йому пояснити, що у мене ці макети тупо заховані
Фото 2. Він втомився від війни, а ми втомлюємось від клятих бюрократів!
в шафі за камуфляжами, а не у сейфі. БО Я НЕ ВВАЖАЮ, що деактивована зброя має мати такі суворі вимоги, як і РЕАЛЬНА зброя! Я противник того, щоб школи витрачали кошти на служби охорони та сигналізацію, бо у шафі лежить масогабаритний макет та алюмінієві копії гранат! Це безглуздо. Але є дозвільна система МВС (тепер Поліції). І як її обійти? Не всі ж хочуть діяти як я, плюючи на ці норми. І наш проект Самооборони "Навчальна зброя у школи!" також по суті нелегальний! Але то пусте. Ми і не з таким давали раду!

Немає коментарів:

Дописати коментар