вівторок, 10 травня 2016 р.

Дві новини Центру Самооборона "Галичина"

Навчання Самооброни на практиці. Огляд автомобіля на блокпості.
Так треба вчити і ліцеїстів військових ліцеїв.
Сьогодні в Центрі Самооборони "Галичина" дві новини - одна типу хороша, і друга просто прикольно-сумна. Почнемо з першої. Сьогодні після 9 травня!!! найбільше читають наші
матеріали та цікавляться як ми плануємо перемагати ворога - самі вороги! ВПЕРШЕ статистика переглядів нашого Центру показує, що майже всі адресати сидять в росії! Це добре, читають - значить бояться, а якщо бояться - отже поважають. Це звісно лише жарт. А, насправді, коли таке відбувається, це показує,що ми стоїмо на вірному шляху!
Тепер про другу подію. Пан полковник директор військового Ліцею Героїв Крут почав проти мене операцію під кодовою назвою "Покарай рядового Райана або полковники вийшли на тропу війни". Давайте посміємось разом. Отже існує усне розпорядження не давати мені лекції в Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти вчителів (ЛОППО). Його дала завкафедри, до якої "прикріплена" тема "військово-патріотична робота та предмет Захист Вітчизни". Отож завтрашня лекція керівника Ценрту Самооборони "Галичина" і наступні скасовані для слухачів курсів підвищення кваліфікації. Але ж без вагомих підстав якось не по-людські. Вирішили зробити по-людські - запросили мене в ЛОІППО на зустріч. Заходжу в аудиторію, а мене вже чекають троє - завкафедри, один політичний діяч керівник партії Балоги "Єдиний Центр" (далі "пан Балога") у Львові і людина, яка запросила мене читати лекції і взяла відповідальність після пробного майстер-класу на моїх же курсах, які я проходив і попросив провести щось для більш ефективної роботи. Отже виступає завкафедри (я не вірю вухам!): "Що ви робите, якщо у вас у школі у вчителя конфлікт з учнями?" Я відповів про процедуру у Класичній гімназії, хоча такого не пам'ятаю в своїй практиці - КОНФЛІКТУ! Я і не знав, що у мене виник конфлікт. Просто ми з різних планет - я з української модерної, вони - з радянської воєнної. Ну, хіба філософський конфлікт світоглядів. Тут запитую: "А можна взнати, що це за зібрання, який його юридичний статус?". І тут почались цирки: "Ви маєте діяти від імені професійної спільноти освітян-працівників ЛОІППО, ви - член системи (як почав прозрівати - офігіти - СИСТЕМИ!), ви порушили професійну етику, ви дискредитували... УВАГА! ... ЛОІППО (я ледь не заржав, вибачте за сленг, бо "пан Балога"  - український філолог за освітою і уважно знаходив граматичні і лексичні помилки в моїх постах :) ) Т.б. мій блог дискредитує ЛОІППО! Це ще не апофеоз. Завкафедри - давній колега ображеного полковника Ліцею (сама сказала). І тут пішов такий текст (барабанний дріб!): "Ви чому готуєте лекцію зранку за кавою, це НЕПРОФЕСІЙНО! Як ви могли, поясніть, йти на лекцію неготовим!" А-а-а! Ось вона помста Цукерберга і його фейсбуку! Я розказую, у мене, вибачте, цій лекції вже майже рік, я її читаю регулярно. І лише від вас взнав напередодні увечері, яка у мене буде аудиторія, бо ви не сказали пару тижнів до того це мені, коли запрошували і питались, чи можу я прочитати лекцію в Ліцеї, я погодився, але ви не сказали кому. І  я засумнівався, що це будуть ліцеїсти. Тому я каюсь, переглядав за кавою о 7.00 СВОЮ лекцію на предмет: "Чи зрозуміють її полкани, чи просто про життя побалакати?" До речі і цей пост я пишу за чайком українського виробника, з цукром українського виробника і ... прокол  - лимон імпортний (замиготів індикатор докорів сумління!).
Я тут згадав лише одне ім'я - Цукерберг, бо ви мене переконали, що "своїх не здають" і я  типу "кляузник" Хоча ви заперечили мені, сказали, що кляузи не підписують. А уточнив, що не пишу анонімки, я підписую кляузи. Тому я просто пишу з розумною долею секретності. Бо скажете знову - неетично писати правду.
 І тут вийшов на авансцену "пан Балога". Він захистив (як міг) добре ім'я Ліцею. Назвав мене нетактовним та порушником професійної етики (НЕ СТУКАЙ І НЕ СТУКАЄМ БУДЕШ (откровення від Балоги 6.16)) Але тут раптом сказав таке: "Я міг би довести, що ви не патріот (УВАГА!!!) за вашими помилками та суржиком у тексті ваших постів, але я того робити не буду". От майстер психологічних трюків в дискусії! Типу я не скажу, що ти дебіл, але міг би це зробити! Тому я далі переходжу на російську. Неуважаемый мной господин, я вас знаю очень давно. И не с лучшей стороны. Сможете ли вы доказать посредством примитивной логики, что русскоязычные бойцы "Азова", "Айдара", "Донбаса", "Днепра", которые воюют еще сейчас или у же лежат в сырой земле не были патриотами? Если есть такие исключения, ваша логика полный бред! Теперь докажите мне за мой русский текст, что я - агент ФСБ или просто русский патриот! Уже одни мои знакомые по моей фамилии деда-адыга обломались че-то доказывать. Давай дасвидания! (Тут дві помилки!)
І у підсумку, мені "пан Балога" за мої "правопорушення" виписав рецепт (може якісь магнітні бурі чи тиск у сивих людей скаче?!), слухайте і не кажіть, що не чули: "Вам треба поїхати подивитись просто на військо-
Ось так би я хотів вчити ліцеїстів - заходити в приміщення з бойовиками,
зачищати сходові клітки, прикривати побратима та ін.
ві ліцеї (далі іде їх весь список), хоча вас на КП можуть не пустити. І ви побачите весь патріотизм!" Я так зрозумів він увесь на стінах стендами. Я спитався: "Це типу екскурсія якась безкоштовна? А можна не їхати?" І ось такий уривочок з "Собачого серця"  https://www.youtube.com/watch?v=goRyvCyikNw
Режим і система впирається як може. Але нам своє робити! Слава Україні!

Немає коментарів:

Дописати коментар