пʼятницю, 6 травня 2016 р.

Коли полковники нам друзі!

Вчора один полковник - начальник Ліцею героїв Крут, за інформацією, яка до мене дійшла, був незадоволений моєю критикою та жорсткими словами про офіцерів колишнього СРСР та попередньої епохи - епохи дружби з путінською Росією. І вчора ж мені спрезентували журнал Центру воєнної політики та політики безпеки "Оборонний вісник" (Сайт Центру) Тут є новинка від редакції Центру - тематична вкладка до журналу "Захист Вітчизни". Ну, мені як вчителю-розробнику методичних матеріалів було цікаво почитати вкладку, про яку мені вже розповідав Сергій Крилов - керівник інноваційного проекту "Викладаємо Захист Вітчизни по-новому" (до речі так називався збірник методичних матеріалів, який видав Центр Самооборони "Галичина" та Класична гімназія при ЛНУ ім. І.Франка у серпні 2015 року та презентували один примірник пану Міністру освіти і науки С. Квіту особисто). І тут я бачу статтю і П.Хобзея, і С.Крилова і Героя України Ігоря Гордійчука - "Сумрака", який керує вже Київським ліцеєм ім. Богуна. І раптом починаю читати свої речення, цілі абзаци з блогу нашого Центру! Дивлюсь, а автор - полковник зам.начальника Ліцею ім. Богуна Мотика С.М. написав цю статтю під назвою "Смуга подолання перешкод". Я втішений з того, що наші місцеві полковники ображаються на мене, а київські банально беруть і щось роблять - смугу перешкод придумали, здогадались взяти майже пів-тексту для публікації у фаховому журналі. І, що особливо цікаво, не вказати реальних авторів, у яких "позичили" деякі ідеї та текст. Я вкажу авторів - С.Хараху та А.Левкун - вчителі Класичної гімназії та члени Центру Самооборони "Галичина". Зазначаю, ПРЕТЕНЗІЙ ДО ОФІЦЕРА НЕ МАЄМО, бо ми в команді освітян і робимо одну справу. Для нас - це свого роду оцінка, а полковник - молодець, що шукає і знаходить шляхи, як навчати майбутніх командирів. Бо на фото в статті видно, що підходять у Ліцеї до навчального процесу креативно - і лук є на етапі смуги перешкод, і ножі кидають, і з пневматики стріляють, і бурелом долають. Так тримати! Але авторів пишіть або посилання на сайт. Це буде по-чесному! :)
  

Немає коментарів:

Дописати коментар