понеділок, 30 травня 2016 р.

Цуцванг полковника

Нарешті я отримав текст скарги! Нагадаю, що після лекцій у Ліцеї Героїв Крут я написав доповідну керівництву освіти області про те, що політичні погляди, які висловили офіцери та вихователі Ліцею під час моєї лекції, є неприпустимими як у навчальному процесі на курсах підвищення кваліфікації, так і у повсякденному виховному процесі у навчальному закладі. Також я вказав, що вважаю стан з національно-патріотичним вихованням у Ліцеї є незадовільний з огляду на відсутність педагогічної освіти та низький рівень патріотизму, який виявили слухачі під час лекцій з даної тематики. Такий стан справ шкодить формуванню у випускників Ліцею високого рівня національної свідомості та патріотичних почуттів, так я вважаю. Причому нічого не кажу про військові навички чи рівень бойової підготовки офіцерів в запасі.
Дурню в цьому пасквілі коментувати не буду, вже навіть сміятись не хочеться з убогих. Але потішило те, що сам полковник Салюк ВИЗНАЄ, що його син-сбушник (не якісь там простий польовий командир) та інші ветрани АТО, яких він вказав, воювали не в АТО, а НА ВІЙНІ З РОСІЙСЬКИМ АГРЕСОРОМ. Бо всі офіцери на лекції заперечили, що це війна. А на іншу брехню, я відповім у суді. Хочу взяти з нього 1 гривню за нанесення персональної шкоди діловій репутації, друзі переконують взяти значно більше. Зараз у роздумах. Може взяти 25 тисяч, як дає Садовий успішним вчителям? Бо такі недолугі скарги і прочитана мною характеристика з місця роботи у відповідь на скаргу (не даремно, виявляється,  їм український хліб)  - це визнання мене успішним. Вся адміністрація та керівництво стоять за мене. А моє пояснення вже відправлено до міського керівництва. Його подаю також тут. До речі, в СБУ почалась певна мишача вовтузня щодо мене. Сказали, у тебе ж зброя в гімназії. Шановні, себеушники, хто до нас у гімназію з гі...ном прийде, сам від гі...на загине! Для п. Салюка, тут дослівно написано "з ГІБОНОМ прийде, від ГІБОНА загине". :) Жодної лайки!

Текст мого пояснення:
В.о.начальнику управління освіти
департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
п. З. Довганик

Заступника директора Класичної гімназії
при ЛНУ ім. Івана Франка
Хараху Сергія Олександровича

Пояснення
На початку квітня 2016 року я отримав телефонний дзвінок, де незнайомий жіночий голос запропонував провести заняття з патріотичної тематики в Ліцеї Героїв Крут. Я погодився з умовою, що це буде середа, коли у мене за місцем роботи немає уроків. В розмові я взнав, що мене рекомендував мій знайомий, який працює в ЛОППО, п. В.Полулях, адже занять я проводжу на громадських засадах багато і повинен знати, звідки про мою діяльність дізнались. Мені перед визначеною датою ніхто не потелефонував і не пояснив мені ні кількості ні специфіки аудиторії. І я сам увечері напередодні зателефонував на цей номер і з’ясував, що це будуть старші офіцери – вихователі Ліцею. На визначену годину я прибув на КП Ліцею, але мене не пустили. Я сказав, що мав сьогодні проводити заняття. Оскільки я збирався йти, то черговий потелефонував і завів мене до аудиторії навіть не перевіривши документів, не маючи затвердженого списку з моїм іменем. Це ще раз ствердило мене у думці, що я прийшов як волонтер. Тому я читав лекцію та представив діяльність громадського формування «Народна Самооборона Львівщини» та Центру військово-патріотичного виховання Самооборони «Галичина» як волонтер. Коли завершились обидва заняття, до мене підійшов працівник Ліцею у цивільному та дав на підпис залікові книжки ЛОІППО. Я сказав, що я не уповноважений нічого підписувати, адже тут як волонтер. Тоді я ж і дізнався, що це курси для працівників Ліцею. Вже після написання мною доповідної керівництву обласної освіти і тиску начальника Ліцею п. Салюка на працівників ЛОІППО, мені подзвонив В.Полулях і повідомив, що мене позбавляють лекцій і що це рішення жінки, яка мене запросила до Ліцею, В. Матящук, яка там працювала колись і є зараз завкафедрою у ЛОІППО.
Полковники загнали себе у цуцванг. Мої вітання!

У зв’язку з викладеним я не розумію причин давати пояснення по суті скарги органам управління освітою, оскільки ніхто: ні управління освіти Департаменту гуманітарної політики ЛМР, ні відділ освіти Франківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики, ні керівник Класичної гімназії не уповноважував і не скеровував проводити заняття у Ліцеї Героїв Крут. Тому я їх проводив як волонтер. Окрім того, всі факти, викладені у скарзі є або вирвані з контексту, або є перекрученням та брехнею. А інформацію в скарзі автор взяв не з офіційного сайту з місця моєї роботи, а з мого приватного блогу.


30 травня 2016 р.                           підпис

Немає коментарів:

Дописати коментар