середу, 27 квітня 2016 р.

Самооборона читає лекції викладачам Ліцею Героїв Крут

Сьогодні мав дві пари для вихователів в Ліцеї Героїв Крут у Львові. Сидять сиві майори-полковники, які є типу наставниками українських юнаків, які вирішили себе присвятити армії, хочуть підвищити свою … «педагогічну» кваліфікацію. Питаюсь, хто має педагогічну освіту. Ніхто! Добре, теми лекцій я їм о 7 ранку за кавою підготував «Військово-патріотичне виховання і мілітарна культура» і «Історія україно-російської війни».  Я презентував Центр військово-патріотичного виховання Самооборони «Галичина». Але публіка цікава! По-перше їм всі винні – від Уряду і Президента (кажу Полторак ніби класний міністр, а мені – він мент, а не військовий, його ніхто не поважає!), до мера і кожного, хто їх прийшов вчити. Вірус радянської армії сидить глибоко в мізках і фіг звідти його виколупаєш. Ясно, викладати мені, без погон, для такої аудиторії було не просто. Дискусії були на рівні армію розграбували, нічого не дають, НАТО то все на словах і нафіг нада, у нас не війна, а АТО – що ти нам тут розказуєш. Один (єдиний, хто молодший і був у АТО) мені, а чого це ти такий патріот, а не на фронті. Ну, цей думав мене взяти голосом і обламався, потім сидів тихо. Я вже аж сказав: «Ми що тут з вами ху….ми міряємось?». Попустило мужичків. А були полковники, які вирішили поговорити про наболіле. І якось у розмові я злапав себе на думці – стоп, я тут не лекцію веду, а якийсь реабілітаційний курс у вояків, які залізли у освіту без освіти, і мають величезний комплекс меншовартості. ЇХ АРМІЮ РОЗВАЛИЛИ, ЇМ ОБІЦЯЮТЬ і НЕ ДАЮТЬ, ДЕРЖАВА НІЧОГО НЕ РОБИТЬ для них – військових. І тут мене понесло. Кажу спецом так, що я працював у зоні (48 колонія), так там на виборах президента голосували як скаже адміністрація - всі 100% за Яника, в армії голосували 90% за Яника на виборах. Ви можете собі уявити, що високоморальний офіцери з офіцерською честю голосує за колишнього зека та ворюгу і служку Путіна. Мовчать охфіцери. Давайте, кажу, я не буду вашим психотерапевтом. А тепер про війну росії проти України. Підняли питання і зради і генералів-зрадників і знову у них полізли комплекси. Слава Богу, що ніхто не підтримав путіна. Жесть які вони вихователі патріотів України! Після мене зайшов сивий чоловік з довгим волоссям і хвостиком на маківці, виявляється, лектор на тему «Режисура і акторське мистецтво». Я йому побажав успіху, бо якщо аудиторія не готова вчитись через те, що вони вже все знають або це нам нафіг нада, почуваєш себе як той, хто бісер кидає… Величезне провалля між тими військовими, хто був зі мною на семінарі «Кузня захисників Вітчизни» і цими вояками, тими, хто хоче змін і є їх рушієм, і тими, хто тупо любить армію, своє робоче місце, та свій колектив, який живе за стандартним розпорядком, нехай і пострадянським та абсурдним розпорядком. Вже на виході мене наздогнав один підполковник та попросив не ображатись на колег. Я йому кажу, ми ж не діти вже, щоб ображатись, я робив все що міг, щоб передати щось нове. І цей офіцер попросив розібратись … САМООБОРОНІ з військоматами, бо туди понапхались старі мусора, які нічого не вміють робити як брати хабарі. Ну, що тут скажеш! Громадські активісти мають ВСЕ робити, а решта що? Я сказав просто, що зараз роблю те, що у мене виходить найкраще – виховую молодь. І зосереджують на цьому. А вас прошу – робіть і ви на своєму місці те, що можете найкраще. На тому і потиснули один одному руки.   

Немає коментарів:

Дописати коментар