четвер, 23 липня 2015 р.

Табір "Патріот"

Група інструкторів та спеціалістів з питань військової підготовки нашого Центру бере активну участь в організації військово-патріотичного табору "Патріот". Інфо тут http://sport-oda.lviv.ua/newspost.php?id=8173#.VbD9BKTtmkq. Вчора мені як керівнику табору потелефонував підліток. Були і інші дзвінки про табір. але цей запам'ятався. Отже, хлопець питається, як взяти участь. Я кажу типу де взяв інфо.
Відповідь повеселила: "Мій тато працює в УБОЗ (здивував чи налякав, я так і не зрозумів :) ). Він приніс ваші телефони, а сам не встигає подзвонити. От я і дзвоню..." Я питаюсь про те, скільки йому років. І тут: "Тут таке, по вигляду одне, а по роках інше... (я вже почав посміхатись!)" З'ясувалось що йому і друзям 13 років. Звісно, що тут інша юридична кухня. Хлопці чекатимуть ще рік-два. Але який підхід, щоб поїхати? Запрошую до табору!
На заняттях молодь ознайомиться з модифікацією радянської зброї до сучасних стандартів

Немає коментарів:

Дописати коментар