пʼятницю, 22 березня 2019 р.

Журі конкурсу "Вчитель року 2019. Таємниці, які приховує МОН

А це наш "герой"! Зверніть увагу на зацікавлення
офіцера - "НЄПРІЛІЧНИЄ анєкдоти"! 
А так вітають друзі члена журі,
ПЕДАГОГА української військової кафедри
з День народження!
Після скандалу з "Генезою" та чиновниками МОН я відмовився за дійсних безхребетних політиків-міністрів освіти з Народного Фронту брати участь у державних конкурсах. Крім того беру участь у багатьох інших освітніх проектах. Але доля предмету Захист Вітчизни та непатріотичність чиновників освіти мене турбує як і кожного патріота. На днях я ознайомився з складом журі. І побачив знайому ватну публіку! Я не розумію ЧОМУ чиновники МОНу так відверто нариваються на скандали? Я буду лише писати про головного ватника у журі, розслідування по якому я проводив у 2017 році. Тут читайте про це розслідування!https://centrsamooborony.blogspot.com/2017/05/blog-post_30.html Але тепер я додаю фотографії та скріни.
У тексті МОН про цього члена журі пишеться так: "У 2017 році очолював робочу групу з розроблення навчальної програми «Захист Вітчизни» для закладів загальної середньої освіти (рівень стандарту).
Життєвим кредо для себе Лелека В. М. обрав слова В. О. Сухомлинського: «Виховуючи свою дитину, ти виховуєш себе»." А чому НІЧОГО не пишеться, що після того, як я представив ці та інші докази в МОНі, цього ватника УСУНУЛИ з керівника робочої групи? Деталі у цьому відео та у соцмережах  І квіточка на торті! У 2018 році цього ватника.... "нагородили подякою Міністерства освіти і науки України (2018)." Панове, це вишка корупційних механізмів у вищих органів влади України! І доказ у суді! :)

Совок, зірки, повії... Це ОФІЦЕР!

Ще совок! 

На це звернення відповідь Гриневич не дала. Бо соромно ж!

Немає коментарів:

Дописати коментар