неділю, 31 жовтня 2021 р.

Хеловін або ЛГБТ-неонацисти

Сьогодні у християнському світі у багатьох країнах відзначають дуже специфічне свято - Геловін. До нього можна ставитись по-різному. Але ніхто не заперечить того факту, що американські стереотипи та культурні коди найбільше вплинули на українське юнацтво та молодь. І ось свіжі факти як цей тренд використовують у гібридній війні наші вороги, зокрема і московія.
Як людина, яка є автором концепції викладання національної безпеки в школах України, я багато фактів приводжу у підтвердження використання гібридних інформаційних операцій проти української держави та нашого народу. Про корупцію та антивакцинаторський рух я писав вже у попередній статті. Цими днями я зіткнувся з іншими фактами російського інформаційного впливу на нашу молодь.
На днях я їхав після роботи через центр Львова. побачив колегу, зупинились і спілкуємось собі. Раптом він показує вбік. Біля оперного театру вздовж вітрин іде пара підлітків ну дуже вже чудного вигляду. Обоє мальовані на рожево, одна дівчина у пальто, а інший... Спідниця, панчохи, бюстгальтер поверх топіка. Обличчя розмальоване і хода з вихилясами стегон. Копія трансвестита! От цю особу дівчина вела на повідку... Ми покрутили пальцями біля чола і продовжили розмову. За півгодини я проїжджав біля пам'ятника Міцкевича у центрі і побачив групу підлітків-неформалів. Я не звернув увагу на них, якби не якесь чудо з знову рожевим волоссям і вбрана у форму есесівця.
Звісно не міг давати нередаговане фото,
бо є ЗАКОН!

Коли я побачив велику свастику на рукаві чорної форми СС, то мовчки зійшов з велосипеда, замкнув його і пішов до молоді. Але ця особа з кількома друзями відійшла від групи та пішла до магазину. Я зайшов також і побачив цю компанію неонацистів біля стелажів з пивом. Я швидко підійшов і рвонув пов'язку зі свастикою зі словами: "А зараз ви дзвоните копам!!!" Але повязка не була якимось муляжем, вона була з міцної тканини і закріплена на рукаві професійно. Я відразу вихопив ножа та розрізав міцну тканину та зняв пов'язку. І
побачив перед собою рожеве дівча-альбіноску. Хоча під певним макіяжем будь-хто може виглядати як альбінос. Вона щось там мимрила про Геловін і те се. Я сказав, що за кашкет зі свастикою я би ще по голові дав добряче, але то не так видно нацистську символіку, тому живіть! Я повернувся і помахуючи зірваною пов'язкою пішов до групи неформалів, які сиділи перед магазином на бордюрі. Дивлячись кожному у вічі я показав мовчки цю пов'язку, вони мовчки дивились. І я пішов до велосипеда. Вже вдома подивився, що до Геловіна ще два дні. І роздивився також цю пов'язочку. От НАВІЩО повністю копіювати такі речі? На звороті пов'язки я виявив нашивку з номером та текстом до приналежності до НСДАП! От який майстер реквізиту буде аж настільки відтворювати такі аксесуари? А якщо це костюм взятий у оренду, то НЕ МОЖЕ бути такої чистоти та не пошкодженості. Т.б. я побачив нову річ. А нові костюми СС в Україні не роблять. З усіх запитів костюми СС такого типу можна знайти лише на сайтах московії. Навіть оренди НЕМАЄ у Львові та в Україні. А на росії - купу сайтів саме такого дизайну та якості.  

А наступного дня я заїхав до Ашану на Чорновола. І вже купив продукти став у чергу біля кас. Раптом бачу юнака напідпитку, якого затримали охоронці, бо він не розплатився за баночку пива, яку випив у залі. Я би не звернув увагу, якби не татуювання на шиї пияка. Нетверезий юнак лаявся російською лайкою, але не виглядав на бомжа з татуюванням та модною підвіскою у вусі у вигляді чорного хреста. Я запитався у охоронця: "Випив баночку і не хоче платити?". Охоронець не встиг відповісти як пияк посилає мене на три букви. Я мовчки швидко підходжу і б`ю його в груди головою як колись зробив Зінадін Зідан у відповідь на образу. У нас цей удар називають "Одеса". Але на вулиці б'ють в обличчя, а не у груди.  Т.б. я просто його пожалів свідомо, але промовчати на образу якогось покидька це значить показати беззубість громади, охорони та суспільства щодо нагідної поведінки. І ось тут відбулось щось таке, що я аж розсміявся. Охоронці втримали пияка від падіння, а він відразу почав вибачатись та молоти російською "Я же сказал єму в хорошем смислє слова..." Т.б. "Пішов ти в дупу", але у хорошому розуміння цього процесу! ААА! Я сказав охоронцям викинути його з магазину і не робити з ним церемоній. Його відразу повели на вихід. Я розплатився і також пішов на вихід. І тут почався реальний цирк. Назустріч мені
Щось таке було на шиї у неонациста

вертаються охоронці Ашану - прості українські дядьки. Вони мені посміхаються та кажуть, що викинули і він там впав. Я зауважив, що їм сподобалась моя швидка реакція на покидька.
Я виходжу і ... купа народу оточила тіло, яке лежало під стіною. Я пішов би повз, але мене занепокоїла неприродня поза людини. Це був той молодик з татуюванням та жертва мого "терору". Я підійшов, перевірив пульс, посадив його спиною до стіни. 
Ще одна жіночка почала його бити по шоках. Натовп глядачів почав давати поради: "Швидку, поліцію!!!" Я гукнув, щоб стулили писки, бо хлопака просто напідпитку і почувається добре. І треба просто завезти його додому на таксі. Жіночка, почала розпитувати ім'я, чи є хтось, хто міг би його забрати, де живе, бо той Руслан намагався знову заснути. І тут він каже: "Ви така гарна жіночка... - Давай, Руслане, ми тебе завеземо додому? - І що ви зі мною будете спати? - Ти краще скажи, хто з тобою був? -Я не знаю де він. Ваааня!!! (кричить) -Це твій друг, давай йому подзвонимо? - Ви такі добрі... Знаєте я гей..." Це він сказав жіночці яка його тримала за голову та добрим маминим голосом спілкувалась з пияком. Я ледь не впав від сміху! І тут жіночка питає: "Де ж ти так напився? - На святі... - Хеловін? - Ні, День святого гіт...лера! Хайль гі...лер! (кидає зігу!)" Я знову був подивований! Мало того що мене послав, він - гей, та воно ще й день святого гіт...лера святкує! І далі він ще не раз кидав зігу та молов щось у неонацистському стилі. Я пробив по гуг-мап ту адресу, що він сказав, викликав таксі Вольт, завантажив його до таксі, сказав всім, що цирк завершився, а жінці, яка пожаліла покидька та поводилась з ним по-людські, сказав слова подяки і пообіцяв що це чудо неонацизму доїде додому. Адресу, яку назвав Руслан я знав приблизно, це було 1 км від Ашану. Я сів з ним, бо таксист не хотів його везти самого. І коли ми приїхали до місця я дав гроші таксисту, який був також потішений неонацистськими вигуками дурника у машині і тому, що він сказав про свою роботу (його робота - мастурбує! :)) Ми там качались у машині від сміху. Таксист поїхав і ця особа ЗБРЕХАЛА про свою адресу! Т.б. гей не сказав своєї вірної адреси. Я записав відео та кинув цю наволоч на вулиці. Бо треба себе поважати трохи. А воно пішло по стіночці додому само. Бо я повернув до Ашану у провулок, але перед цим глянув що воно виробляє! Тіло доволі впевнено йшло вулицею у відомому йому напрямку.  
Це, панове, повне співпадіння, бо я ж просто статистично не міг у Львові два дні поспіль зустрічати неонацистську молодь та ще й так неприховано. Т.б. якесь збіговисько такі було. Але щоб це були молоді люди з такими неформальними ознаками як мальоване яскраво волосся, татуювання, хрести, зігування, уніформа СС. Я у Львові з проявами неонацизму зустрічався на кількох мітингах, де Юрій Михальчишин зі Свободи кричав якусь єресь у нацистському стилі, та пияків-скінхедів, які кидали зіги під камери для картинки. Т.б. це було для проросійських змі. Бо реальним патріотам це було смішно. Але тепер гідридні інформаційні операції почали ускладнюватись. Свободи немає, Азов - заховався у криївки, Тризуб, Правий сектор та МНК ведуть себе стримано. Автономний опір - мирно здувся, бо немає фінансування. Т.б. все під контролем наших спецслужб. Але треба же ПОКАЗАТИ картинку. Тому вирішили малолєток залучити до провокацій у центрі Львова. А прикритись це Геловіном. Щоб для росзмі показати, що у Львові мирно гуляють неонацисти (українська хунта), а для західних ЗМІ організувати побиття неонацистів, які ще виглядали у європейському вигляді - рожеві волосики та меліровка, татуювання та свобода слова, яку типу припинили місцеві мешканці. АЛЕ львів'янам пофігу такі фріки! Тут публіка такого ґатунку, який не зрозуміти у кремлі. 
Це гей-неонацист Руслан.
Це він зігує... 

А от щодо Дня святого гіт...лера, то це було якесь закрите збіговисько. Насторожила мене і цікава манера спілкуватись українською мовою з жіночкою, яка його по-материнські гладила по щоці та намагалась допомогти, і потім глюк!... і перехід на неонацистські гасла та часте згадування РОСІЙСЬКОЮ "я в хорошєм смисле слова..." та щось у цьому ж стилі.  Ось такі цікаві події відбулись у перші дні червоної зони у Львові. 
Наприкінці хочу зробити свій висновок - неонацисти у Львові ЧОМУСЬ якісь проросійського штибу. І це корелюється з тим, що у 2014-15 роках повно руцьких добровольців, які приїхали на Схід України воювати за руцький мір, були націонал-шовіністами чи відвертими неонацистами. Але більшість з них повернулось на московію у білих вантажівках  вантажем 200.

6 коментарів:

  1. Ви молодець! Підтримую! Але те, що відбувається - шок!

    ВідповістиВидалити
  2. Так ще в ОПЗЖ постійно заявляють, що Україну захопили фашисти та гомосексуалізм! Ківа - найбільший антифашист :)

    ВідповістиВидалити
  3. Мабуть, саме тому таким геям часто б'ють пику, а жаліють їх лише селебріті. Ви таки молодець!

    ВідповістиВидалити
  4. А ось тої есесівки дружок! https://lviv.depo.ua/ukr/lviv/student-lvivskoi-politekhniki-kokhaetsya-u-radyanskikh-praporakh-ta-nazivae-patriotiv-tvarinami-202111151391013

    ВідповістиВидалити
  5. Я ніколи не думав, що буду мати право на отримання позики, яку мені надали співробітник Педро та його кредитна компанія, яка була дуже гладкою та прозорою в кожній розмові, яку ми проводимо під час процесу позики, я ще раз подякую йому та його кредитній організації за роботу молодець, запропонувавши мені позику в розмірі 22 мільйони євро з низькою ставкою 2 річних доходів, вони є справжньою компанією з реєстром позик на простих умовах. зв’яжіться з кредитною компанією через pedroloanss@gmail.com WhatsApp: + 1-8632310632.

    ВідповістиВидалити