понеділок, 29 серпня 2016 р.

Розмова про військово-патріотичне виховання з журналістом

Так вишколюємо дітей на зло Лутковській та для перемоги над ворогом.
Табір "Патріот", серпень 2016 р.
24 серпня після урочистостей мені вдалось поговорити з очільником Львівської ОДА про його обіцянку вирішити питання з поверненням навчальної зброї у школи Львівщини. І відразу на цю розмову професійно зреагував мій товариш, керівник одного з медіа ресурсів Львова. І ось що вийшло з розмови журналіста та керівника Центру військово-патріотичного виховання Самооборони "Галичина" про зброю, дітей, українську освіту і педагогів. Ситуація невесела, допоки на призов не будуть приходити мої вихованці хоча би третина. Я ставлю задачу перед собою. Як приходять за повістками у інших викладачів предмету Захист Вітчизни - це інше питання. І не все може вирішити вчитель. Багато залежить від родини. Але це інша тема. Отже, читайте моє  інтерв'ю. 

Немає коментарів:

Дописати коментар