середу, 31 серпня 2016 р.

Військово-історичний відділ у Міноборони створено!

 Готуючи перші заняття з предмету Захист Вітчизни, заглянув на сайт Міноборони. І прозрів в черговий раз! Історія ЗСУ так і залишилась після моїх звернень та надсилання листів до Міноборони ще написаною за часів Януковича! Великий реформатор (зек та злочинець) ще у 2012 році (а це останній період) завзято реформує та зміцнює державу. Це ганебно і я відразу почав телефонувати до Міноборони та на телефони щоквартального науково-теоретичного та науково-практичного журналу МО України «Наука і Оборона». Десь година телефонного артобстрілу воєнних чиновників вивела мене на фінальний дзвінок - до полковника Бідного Віталія Анатолійовича. Ось тут я хочу привітати наші Збройні Сили. Цей офіцер вже місяць керує новоствореним військово-історичним відділом у Міноборони!
Коли мені кажуть коли наша армія віддала Крим, коли ми програли окуповані території Донбасу, я завжди кажу - років за 10 до цього, ще при Ющенко. Бо за цього президента увесь кримінал цього регіону позіхнув з полегшенням - у тюрмах вони не сидітимуть, Ахмєтов порішав. От тоді ми й програли, коли ні СБУ, ні МВС, ні військова прокуратура не зупинила злочинність, корупцію та проросійську агентуру по всій Україні. А далі було більше. Тоді українською ідеологією і не чутно було в школах Сходу України. Там панував "руцький мір", шансон та блатняк! А саме тепер ті діти зараз розстрілюють наших бійців. Гіві і Моторола тоді ще в старших класах вчились. Тому мене шляхи трафляють, коли читаю на сайті Міноборони про реформи та покращення армії в часи президентів-комуністів, червоних директорів, бджолярів та зеків.
І ось через два з половиною років з початку війни Міноборони вирішило почати ідеологічну роботу. Бо я переконаний, що історія українських визвольних змагань, боротьби та воєн несе найбільшу виховну складову в патріотичній роботі у війську, з допризовною роботою в школах та ВНЗ. Тому з маршу у бій - ми відразу домовились про співпрацю та ліквідацію дурного непорозуміння на сайті Міноборони. Якщо пан полковник все зрозумів вірно, то незабаром ми матимемо результат. Слава Україні!

Немає коментарів:

Дописати коментар