Наш центр раніше представив вашій увазі теми, які досі відсутні у матеріалах та рекомендаціях МОНу, але є стратегічно важливі з огляду на політику безпеки Уряду України. Ми не схильні пояснювати це теоріями змови та бачити "руку кремля". Однак старі кадри ще радянського покрою є абсолютно некомпетентними, якщо теми "НАТО", "Історія війни 2014-15 років з Росією", "Сучасна українська зброя" та інші відсутні у методичних матеріалах з предмету Захист Вітчизни. Пропонуємо Вам список запитань, який можна використовувати у перевірці знань з тем, вказаних у заголовку.
Тематична атестація 11 кл. №1
……………………………………………………………………………………………
Прізвище, ім’я, клас
1. Принцип гуманізації збройних конфліктів може включати (викресліть зайвий пункт/пункти) :
a.
в період збройних
конфліктів головною турботою воюючих залишається захист жертв війни;
b.
найбільшого захисту
потребують під час збройного конфлікту діти та жінки;
c.
воюючі сторони обмежуються
у виборі методів і засобів ведення воєнних дій;
d.
цивільні об'єкти і
культурні цінності повинні всемірно охоронятися і захищатися;
e.
захист цивільного
населення є пріоритетним завданням
воюючих сторін;
f.
воюючим належить захищати
інтереси нейтральних держав.
3. Поясніть на прикладі якогось з заборонених видів зброї
принцип дії Міжнародного гуманітарного права.
4. Яку категорію громадян захищають Женевські конвенції 1949
року?
5. Назвіть три норми
міжнародного гуманітарного права.
6. У якому випадку у полон можна брати когось з цивільного
населення окупованої вами території?
7. Які правила поведінки
учасника бойових дій ви знаєте (вказати
не менше 4-х правил)?
8. Назвати
категорії громадян, які можуть стати військовополоненими.
9. На якій
нормі Міжнародного гуманітарного права ґрунтується виправданість блокади
Кримського півострова?
10. За яких
умов військові медики не зобов'язані надавати медичну допомогу місцевому
населенню?
11. Женевські
конвенції описують норми та правила щодо (викресліть
зайвий пункт/пункти):
a.
поліпшення долі поранених
та хворих у діючих арміях;
b.
поведінки учасника
бойових дій;
c.
долі поранених, хворих
і осіб, що зазнали корабельної аварії, зі складу збройних сил;
d.
поводження з військовополоненими;
e.
захисту цивільного
населення під час війни;
f.
заборони вербування,
використання, фінансування і навчання найманців.
12. Що можна вимагати на допиті від військовополоненого?
13. Головним механізмом розвитку двостороннього
діалогу є:
a.
Міжпарламентська
рада Україна–НАТО;
b.
Комісія
Україна–НАТО (КУН);
c.
Парламентської
Асамблеї (ПА) НАТО;
d.
Група друзів
України в НАТО.
14. Робочі групи Україна-НАТО працюють над такими напрямками (зайве викреслити):
a.
Забезпечення надійного
функціонування лінії розмежування в зоні АТО;
b.
з питань воєнної
реформи;
c.
оборонно-технічного
співробітництва;
d.
економічної
безпеки;
e.
переозброєння
сучасними видами зброї та засобів оборони;
f.
планування на
випадок надзвичайних ситуацій цивільного характеру;
g.
науки і захисту
довкілля.
15. Назвіть приклади військового
співробітництва України з НАТО.
16. Які аргументи є на
користь вступу України у НАТО?
Немає коментарів:
Дописати коментар