неділя, 2 травня 2021 р.

Відео уроки і тонкощі створення якісного контенту

Цього року я отримав лист подяки від Ютюб за створення авторських відео на своєму ютюб-каналі. Скажу відверто, ця робота не є простою. І я зміг її реалізувати за допомогою навичок, які я набув як відеоблогер у мережі Інтернет.


Фрагмент листа від Ютюбу

За період карантинів та локдаунів для створення якісного відео змушений був вкласти близько 10 тисяч гривень на обладнання - так звані блогер-сети. Це мікрофони, підсвітку, смартфон б/в для запису відео високої якості, триноги та стабілізатор для запису у русі. І також важливим є навички поведінки у кадрі та ще деякі хитрощі. 

ПОРАДИ ВІД ПРОФЕСІЙНОГО КІНОАКТОРА

Шановні наші вчителі! Ось ви знову в онлайні. З різним ступенем успішності. Хтось за рік чомусь навчився в цьому напрямку. Хтось ні. Але варто розкрити парочку секретів. Які ви можливо не знаєте і не враховуєте.

СЕКРЕТ ПЕРШИЙ

Камера (навіть примітивна) це збільшуване скло. Вона збільшує всі ваші емоції в десятки і десятки разів. Тому те, що на «живому» уроці може виглядати просто як стриманість – на екрані виглядає байдужістю. Камера розкриває всі ваші великі та маленькі секрети. Якщо вам нецікаво вести урок – камера миттєво передасть цю нецікавість, помноживши її на сто. І навпаки. Захопленість предметом розповіді множиться на сто і «заводить» глядачів-учнів

СЕКРЕТ ДРУГИЙ

Мовою потрібно займатись. Знову ж! Камера все збільшує. Вади мовлення виглядають не так суттєво в реальному класі, а от на екрані вони множаться. Щодення заняття артикуляційною гімнастикою та скоромовками. Не важливо який предмет ви викладаєте! Публічний простір вимагає володіння словом.

СЕКРЕТ ТРЕТІЙ

Камера вимагає чіткості і ємкості формулювань. Довгі, заплутані фрази викликають лише несприйняття. Це не залежить від змісту. Це психологія сприйняття. А вона незмінна.

СЕКРЕТ ЧЕТВЕРТИЙ

Одяг. Мова не про брендовість. Про інше. Клітинка, смужечка, горошок це табуйовані на екрані речі. Однотонний одяг сприймається позитивно глядачем. Смужечки – горошки підсвідомо дратують. Знову ж! Це не питання смаку, а психологія сприйняття.

СЕКРЕТ П'ЯТИЙ

Перед проведенням онлайн уроку не полінуйтесь записати репетицію на камеру. Відмітьте всі помилки і спробуйте їх виправити. Не думайте що цікавий зміст компенсує недосконалість форми. Тут це працює навпаки. Недосконалість форми може повністю знищити зміст.

І НАОСТАНОК!

Не бійтесь вчитись існувати в просторі камери. Це цікава штука і дає багато можливостей. Якщо звичайно ви хочете зробити уроки кращими, а в собі відкрити щось нове!
Інфо за посиланням https://osvita.ua/blogs/82158/