Центр військово-патріотичного виховання «Галичина» готує всі свої заняття, базуючись на сучасних підходах і актуальних стандартах як військової, фізичної так і психологічної підготовки. Але насамперед акцент робимо на ЗНАННЯХ. Дане заняття розроблено інструктором Самооборони Є.Саганчі (м. Львів) на замовлення Центру військово-патріотичного виховання «Галичина» і апробовано у військово-патріотичному таборі «Гайдамацька Січ». Уперше в Україні під час військово-патріотичних таборувань була реалізована методика англомовного заняття на мілітарну і патріотичну тему.
Турецькі десантники на SeaBreeze – 2017 в екіпіровці за стандартами країн НАТО. І не з Калашами в руках! |
Даний вид заняття рекомендовано проводити на військово-патріотичних вишколах, для учасників 12-16 років різного рівня знань з англійської мови.
Заняття складається з двох частин і розраховано на 120 (90+30) хв. (залежно від рівня підготовки учасників)
Тема: НАТО. (І частина-90хв.)
Підтема: Міжнародні навчання SeaBreeze– 2017.Мета:
Ознайомити з історією НАТО та співпрацею Україна – НАТО.
Ознайомити учасників заняття з мілітарною лексикою.
Формувати вміння і навички перекладу інформації військової тематики з англійської та української мов.
Виховувати в учнів національну свідомість, повагу до своєї країни, української мови, свого народу.
Підвести учасників до висновку у необхідності вивчення англійської мови.
Структура заняття
І.Організаційний етап......................................................................................2 хв.
ІІ. Актуалізація опорнихзнань та мотивація навчальної діяльності ................ 10 хв.
ІV. Вивчення нового матеріалу ................................................................. 60 хв.
1. Аудіо сприйняття відео по темі «Міжнародні навчання SeaBreeze– 2017».
2. Опрацювання мілітарної лексики.
3. Перегляд відео по темі «Міжнародні навчання SeaBreeze – 2017» англійською мовою. Обговорення, відповіді на питання.
4. Перегляд відео по темі «Міжнародні навчання SeaBreeze – 2017» українською мовою.
V. Узагальнення, систематизація й контроль знань та вмінь учасників .. 25 хв.
VI. Підбиття підсумків .......................................................................... 2 хв.
VII. «Домашнє завдання» ...................................................................... 1 хв.
Хід заняття
І. Організаційний етап
1. Перевірка готовності до заняття.
II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності
1. Узагальнення знань учасників заняття.
Інструктор ставить 2-5 запитань по темі«Безпека».
2. Фронтальне опитування з елементами бесіди.
Підписання Президентом України Закону про скасування позаблокового статусу України. Вступ України у Європейські та Північноатлантичні структури, а також до військово-політичного альянсу НАТО.
3. Оголошення навчально-виховної мети заняття.
Далі тут